آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
آگهی های پیشنهادی
سودایران»ارتباط»خدمات مخابراتي»تقویت کننده موبایل
تقویت کننده موبایل-pic1

تقویت کننده موبایل

تقویت کننده تلفن همراه چیست ؟!
اینجانب حمید رضا نوشادها مدیریت گروه پیشگامان صنعت ارتباط نوین با تجربه عملی و علمی چند ساله در زمینه تجهیزات تقویت کننده تلفن همراه در اماکن کوچک و متوسط از قبیل منازل مسکونی ،پروژه های ساختمانی ،پارکینگها ،ادارات و ... مفتخرم که در خدمت شما باشم و توضیحاتی مختصر و کارآمد خدمت شما خواننده گرامی ارائه نمایم.
در هر نقطه ای که در پوشش شبکه تلفن همراه باشه و به دلایل مختلف ،کیفیت مطلوبی جهت مکالمه تلفن همراه وجود نداشته باشد میتوان از تقویت کننده تلفن همراه استفاده کرد.
در اصل تقویت کننده های تلفن همراه نوعی تکرار کننده امواج هستند که سیگنال ضعیف تلفن همراه رو به وسیله آنتن های خارجی دریافت میکنند و پس از تقویت و مرتب سازی ،آنها رو به محیطی که ما نیاز داریم ارسال میکنند .
این اماکن می توانند حتی طبقات منفی یک ،دو ،سه وغیره در هر نوع ساختمانی باشند.
تقویت کننده های تلفن همراه دارای مدلهای مختلف با قدرتهای مختلف هستند، که با توجه به کارشناسی محیط و یا حتی تفسیر تلفنی محیط به کارشناسان ما میتوان از مدل مورد نیاز مطلع شد .
تقویت کننده تلفن همراه یک دستگاه تک و مجزا نیست و به صورت یک مجموعه ارائه میشود .
مجموعه قابل ارئه شامل آنتن خارجی ،کابل آنتن ،دستگاه تقویت کننده امواج ،آنتن داخلی و انواع کانکتورهای مربوطه می باشد.
قطعا امروزه تلفن همراه و البته بهتر بگویم تماس تلفنی در جایگاه بسیار بالایی قرار دارد و شاید بعضی اوقات حتی یک تماس هم برای ما حیاتی باشد .
کادر فنی گروه پیشگامان صنعت ارتباط نوین در ساعات اداری با تمام توان با شماره تماس 66737927 در خدمت شما دوست گرامی میباشد وبه تمامی سوالات شما راجع به چگونگی انتخاب یک دستگاه تقویت کتتده تلفن همراه پاسخگو خواهد بود .
تلفن تماس ایام تعطیلات گروه پیشگامان صنعت ارتباط نوین 09122233150 و یا 09104707980 میباشد و شما میتوانید در صورت نیاز با شماره تلفن های مذکور تماس حاصل فرمائید.
telegram.me/psencompany
www.psen.co
آدرس وب سایت و کانال تلگرام گروه پیشگامان صنعت ارتباط نوین پایگاه اطلاع رسانی ماست و می توانید با مطالعه وب سایت و یا بازدید از کانال تلگرام ما اطلاعات جامع تری راجع به تقویت کننده تلفن همراه و یا دیگر تجهیزات مخابراتی کسب نمائید.
از اینکه چند دقیقه از وقت با ارزشتون رو جهت خوندن این مطلب صرف کردین از شما خواننده گرامی کمال تشکر رو دارم و شما را خالق هستی میسپارم.
حمید رضا نوشادها مدیریت گروه پیشگامان صنعت ارتباط نوین


آگهی دهنده: hamid
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - خدمات مخابراتي در تهران
آدرس: تهران،خیابان لاله زار نوع،بالاتر از منوچهری،پاساژ البرز 3،طبقه ی زیر زمین،فروشگاه نکونام
قیمت: توافقی
به روز شده در:۱۳۹۵/۷/۴
بازدید: 258 بار
ایمیل: