آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
آگهی های پیشنهادی
سودایران»ارتباط»خدمات مخابراتي»ماژول حذف اکو ( اکو کنسلر) در کارت تلفنی
ماژول حذف اکو ( اکو کنسلر) در کارت تلفنی-pic1

ماژول حذف اکو ( اکو کنسلر) در کارت تلفنی

کارت های ساینوی(Synway) از ماژول های سخت افزاری حذف اکو که در دو مد 32 و 128 میلی ثانیه هستند برای بهبود کیفیت صدا استفاده می کنند. سری FXM3200P و FXM3200E دارای ماژول سخت افزاری 32 میلی ثانیه هستند .بیش از 90 درصد کارت های تلفنی موجود در بازار از ماژول حذف اکوی 32 میلی ثانیه استفاده می کنند.

کارت های Full Length ساینوی نیز می توند از 2 تا 32 پورت آنالوگ را در اختیار شما قراردهد.این کارت ها دارای یک برد یا همان کارت اصلی است که 16 پورت روی آن قرار دارد . برای اینکه بتوانید بیش از 16 پورت داشته باشید می بایست کارت گسترش 16 پورت دیگری را در کنار کارت اصلی قرار دهید . کارت گسترش در سری Full Length را FXD1610 می نامیم. برای اتصال کارت گسترش نیاز دارید تا از کانکتور BP200-2 استفاده نمائید.





در سری FXM321XP/E عدد یک بعد از 32 نشان دهنده Full Length بودن کارت است. در صورتی که به جای X رقم صفر باشد یعنی ماژول حذف اکوی سخت افزاری کارت از نوع 32 میلی ثانیه است و در صورتی که یک باشد حذف اکوی کارت از نوع 128 میلی ثانیه است. حرف P در انتهای مدل نشان می دهد که این کارت دارای گذرگاه PCI است و اگر به جای حرف P ، حرف E جایگزین گردد بدین معنی است که کارت مورد نظر دارای گذرگاه PCI Express است.
برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های 88582443 خط ویژه تماس بگیرید.
www.voipshop.ir


آگهی دهنده: کاوا ارتباط هوشمند
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - خدمات مخابراتي در تهران
آدرس: تهران، میدان انقلاب، روبروی سینما سپیده، ساختمان فروردین، طبقه 6، واحد 22
به روز شده در:۱۳۹۴/۳/۱۹
بازدید: 398 بار
ایمیل: